ابزارهای دسترسی

رهبر معظم انقلاب
ما باید کارهای اولویت دار و فوری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم که از جمله آن ها نوسازی بافت های فرسوده است.
ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد.
مراد از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانا فقرزدایی و محرومیت زدایی است.
با سیاست گذاری توأمان با ابتکار و شجاعت و جرات، وارد میدان شوید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی ایران مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار کشور در ادامه سفرهای استانی خود، امروز چهارشنبه به گلستان رفته است تا از نزدیک و به صورت میدانی در جریان وضعیت پروژه‌های بازآفرینی و محلات حاشیه نشین این استان قرارگیرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران حوالی ظهر امروز وارد فرودگاه گرگان شد و مورد استقبال معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قرار گرفت.

نشست با استاندار گلستان، بازدید از بافت تاریخی گرگان در مدرسه صالحیه، بازدید از پروژه آفتاب گرگان و شرکت در جلسه جمع بندی موضوعات مربوط به این پروژه، بازدید از محلات حاشین نشین گرگان شامل کوی انجیرآب، کوی محتشم قلعه حسن و چناران از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه است.

گفتنی است، در این بازدیدها معاون عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل راه و شهرسازی و تنی چند از دیگر مدیران استانی و شهرستانی دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار کشور را همراهی می‌کنند.