ابزارهای دسترسی

رهبر معظم انقلاب
ما باید کارهای اولویت دار و فوری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم که از جمله آن ها نوسازی بافت های فرسوده است.
ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد.
مراد از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانا فقرزدایی و محرومیت زدایی است.
با سیاست گذاری توأمان با ابتکار و شجاعت و جرات، وارد میدان شوید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار کشور در ادامه سفرهای استانی خود، امروز چهارشنبه به استان اصفهان رفته است تا از نزدیک در جریان وضعیت پروژه‌های بازآفرینی، محلات حاشیه نشین، بافت فرسوده و تاریخی برخی از شهرستان‌های این استان قرار گیرد.

شهر کاشان اولین مقصد مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بوده و در بدو ورود به دیدار آیت اله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهر رفت.

گفتنی است، بازدید از پروژه‌های بازآفرینی و بافت تاریخی شهرستان کاشان، آران و بیدگل، کارخانه ریسندگی کاشان، مسجد تاریخی آقا بزرگ، مسجد محتشم کاشانی، کوی مفتح کاشان، یحیی آباد شهر تاریخی آران و بیدگل از جمله برنامه‌های عبوری در سفر به استان اصفهان و شهر کاشان به شمار می رود.

علاوه بر این  شرکت در جلسه جمع‌بندی موارد و بررسی مشکلات پروژه‌ها با حضور شهرداران، شرکت در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های بازآفرینی نطنز، بازدید از بازار نطنز و بازدید از بازار امامزاده آقاعلی عباس از دیگر برنامه‌های دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار کشور در این سفر یک روزه است.